شرکت فرش بازرگان

شهرستان کاشان یکی از شهر های صنعتی بزرگ استان اصفهان است . شهر کاشان به دلیل دارا بودن کارخانه های بسیار زیاد فرش ماشینی و همینطور کارخانه های دیگر از قبیل خودرو سازی ، لنت خودرو ، چینی و... سهم بزرگی از اقتصاد استان اصفهان را به خود اختصاص داده است . کاشان با بیش از 1300 کارخانه تولیدی فرش ماشینی و زیرمجموعه های تولید فرش بزرگترین منطقه تولیدی محسوب می شود . کارخانه های شناخته شده و مطرحی از قبیل فرش کاشان ، فرش راوند ، فرش خاطره ، یلدای کویر کاشان ، زمرد کاشان ، عقیق ، جردن ،قیطران وبسیاری دیگر در شهرک های صنعتی کاشان مثل راوند ، آران بید گل و سلیمان صباحی واقع شده است . 

فرش بازرگان 

شرکت فرش ماشینی بازرگان از سال 1391 تولید فرش ماشینی را در شهرک صنعتی راوند کاشان آغاز کرده است . این شرکت با توان تولید 350.000 متر مربع از انواع فرش ماشینی 700 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه با کادری مجرب و استفاده از الیاف اکریلیک یکی از 100 ها کارخانه ای است که در کاشان بهترین نوع فرش های ماشینی را تولید می نماید . 

 

  • فرش 700 شانه تولیدی فرش بازرگان

فرش های 700 شانه همانطور که میدانید از تنوع زیادی در کیفیت الیاف و همینطور تکنولوژی بافت برخوردار هستند . کارخانه فرش بازرگان از سال 91 شروع کارخود را با بهترین نوع تکنولوژی بافت فرش 700 شانه (hcp) وندویل بلژیک آغاز کرده است .این نوع بافت فرش 700 شانه زیربافت ترین،متراکم ترین و زیباترین فرش های 700 شانه ظریف را رقم می زند . الیاف اکریلیک استفاده شده در نخ خاب این نوع فرش ها نیز تضمین دوام بسیار طولانی این فرش را فراهم میکند.

 

شرکت بازرگان در محصولات خود فرش های 1000 شانه را نگنجانده است و طبق گفته های مدیران این شرکت عدم اختلاف قیمت زیاد بین فرش های 1000 شانه و 1200 شانه  بعد از فرش های 700 شانه به سراغ بافت فرش های 1200 شانه بروند .

 

  • فرش 1200 شانه کارخانه فرش بازرگان

بعد از 6 سال تولید فرش 700 شانه شرکت بازرگان از سال 1396 اقدام به واردات ماشین آلات فرش های 1200 شانه hcix2 وندویل نموده است . پروژه نصب و راه اندازی این مجموعه ماشین آلات حدود 1 سال به طول انجامیده و اولین فرش 1200 شانه این مجموعه در اواسط سال 1397 وارد بازار فرش ماشینی شده است . همانطورکه قبلا گفته شده کیفیت سرلوحه کار این مجموعه بوده و الیاف مصرفی فرش های 1200 شانه بازگان همه از الیاف 100 درصد اکریلیک هیت ست شده هستند . در حال حاضر بخش اعظم تولیدات این شرکت به تولید فرش های 1200 شانه اختصاص دارد که بیش از170 طرح و رنگ مختلف را شامل می شود  . 

 

  • فرش 1500 شانه بازرگان 

2 سال پس از افتتاح بخش تولیدی 1200 شانه شرکت فرش بازگان تصمیم به گسترش فعالیت تولید فرش ماشینی خود نموده است . در سال 1399 خرید ماشین آلات تولیدی فرش 1500 شانه تراکم 4500 در دستور کار این شرکت قرار گرفته و در کارخانه ای مجزا اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه های مدرن 1500 شانه گرفته شده است . در حال حاضر فرش های 1500 شانه کارخانه فرش بازرگان 48 طرح مختلف را شامل میشود . که با بهترین کیفیت ممکن این دسته فرش ماشینی به بازار عرضه می شود .

 

 

  •  استاندارد ها و گواهی های کسب شده فرش بازرگان 

استاندارد ملی ایران نخستین گام برای معرفی کیفیت محصولات درایران محسوب میشود . با وجود نداشتن الزام به دریافت این نشان برای فرش های ماشینی ،فرش ماشینی بازرگان کاشان کسب این نشان را در اولویت قرار داده و از همان ابتدا نشان ملی استاندارد ایران را کسب نموده است . 

گواهی استاندارد ce اتحادیه اروپا برای صادرات محصولات به کشورهای اروپایی از واجبات محسوب می شود . این شرکت با وجود اینکه به صورت مستقیم صادراتی به کشورهای اروپایی ندارد، اما در سال 95 موفق به کسب این نشان شده است و همین دلیل بر کیفیت مطلوب تولیدات این مجموعه تولیدی فرش ماشینی است .

 

  • راه های شناخت فرش ماشینی اصلی بازرگان در بازار

کلیه فرش های تولید شده در این مجموعه دارای برچسب ثبتی با نام فرش بازرگان ( بدون پیشوند و پسوند ) هستند . تمام محصولات عرضه شده دارای شما ثبت استاندارد تحت عنوان شماره گواهی برچسب بوده و می توانید از سامانه 10001517 در لحظه خرید، استعلام کنید . همینطور پشت فرش در قسمت انتهایی مشخصات شانه ، تراکم با نخ رنگی بافته شده است .

 

 

 

 

 

برگرفته از وبسایت فرش کاشان

 

 

سوالات متداول

تلاش کرده ایم که انتخاب و خرید فرش از کارخانه در وب سایت کارخانه فرش کاشان به آسانی صورت پذیرد، بدین منظور در این وب سایت امکان دسترسی بدون پیچیدگی به تمامی محصولات فراهم شده است .تصاویر فرش ها بدون ویرایش اضافی، و کاملا طبیعی می باشد. خرید مستقیم فرش با پرداخت بیعانه و پرداخت مبلغ پس از تحویل از دیگر ویژگی های سیستم فروش اینترنتی فرش در این سامانه است.
در طول هر سال طرح های زیادی از فرش ماشینی در شانه های مختلف معرفی می شود. برای مشاهده جدیدترین فرش در هر میزان شانه از بالای صفحه محصولات هر گروه معمولا 15محصول ابتدایی جدیترین فرش های معرفی شده هستند. و تا 42 طرح فرش دیگر فرش های معرفی شده طی سال جاری هستند.
فرش های ماشینی از ترکیب تعداد زیادی گره به صورت طولی با عنوان تراکم و همینطور تعداد زیادی گره در عرض با عنوان شانه بافته می شوند .هر رج از گره ها با پوشش نخ پود به رج بعدی منتقل می شود که هر نخ پود عنوان شانه و هر رج شامل هزاران گره تراکم نامیده می شود.تعداد گره ها در فرش ماشینی نشان گر میزان ریز بافتی در فرش است.
فرش ماشینی با کیفیت فرشی است که با متریال با کیفیت تولید و با استفاده از به روزترین ماشین آلات تولید شود. بهترین نخ 100 درصد اکرلیک و بهترین ماشین آلات فرش بافی سیستم بافت واندویل بلژیک در فرش ماشینی است.
اشتراک گذاری در
Captcha

آمارگیر وبلاگ