در خرید فرش از پول خود بیشترین استفاده را ببرید

 

 

از پول خود بیشترین استفاده را ببرید.

بهترین انتخاب در خرید زمانی رخ می هد که به درک کامل و دقیقی از نیاز خود رسید باشید.

 

و برای اینکه به شما کمک کنیم از پول خود بیشترین بهره را ببرید، در اینجا نکاتی برای خرید فرش خوب با بودجه کم آورده شده است.

سطوح مختلف کیفیت را انتخاب کنید.

سلیقه خود را بشناسید.

سبک های بادوام را انتخاب کنید.

از قیمت کم نگذارید.

گزینه های موجود فرش ها را با دقت ببنید و انتخاب کنید.

فروشنده فرش خود را با دقت انتخاب کنید.

 

اغلب از ما می پرسند هزینه فرش کردن یک اتاق چقدر است ؟ پاسخ ساده به این سوال این است . این به بودجه شما بستگی دارد . نکته اینجاست که شما مجبور نیستید برای فرشی با ظاهر عالی پول زیادی  بپردازید . اما برای  دستیابی به یک فرش عالی بدون از دست دادن کیفیت قطعا با هزینه کم امکان ان وجود  نخواهد داشت .

با توجه به توضیحات فوق ممکن است فکر کنید ارزان ترین فرش ها دارای پایین ترین کیفیت هستند . بله قطعا همینطور است اما ممکن است با یک فرش تراکم پایین تر اما کیفیت عالی میتوانید همان ماندگاری یک فرش گران قیمت را با ظاهری ساده تر داسته باشید . برای اینکه به شما کمک کنیم از پول خود بیشترین بهره را در خریدن یک فرش ببرید، نکاتی برای خرید فرش خوب با بودجه  کم آورده شده است .

 

 

1. سطوح مختلف کیفیت را خوب ببینید.

وقتی نوبت به فرش کردن خانه شما می‌رسد، لازم نیست با یک سبک کار کنید. فرش با کیفیت بالاتر را برای مناطقی که بیشتر مورد نیاز است اتنخاب کنید. به عنوان مثال، رفت و آمد در اتاق خواب معمولاً سبک تر از سایر قسمت های خانه است، بنابراین می توانید راحتی را بر دوام ترجیح دهید. اما، سالن‌ها با توجه به میزان رفت امد نیاز به فرشی با کیفیت دارند ، برای راهرو ها یا پله ها مجبور نیستید از فرش استفاده کنید .یک موکت خوب نیز میتواند با قیمتی بسیار پایین تر  کار راه انداز باشد .

 

 

انواع الیاف مختلف فرش ماشینی را به دقت بشناسید.

یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه هنگام خرید فرش، انتخاب الیاف ارزان تر است. به یاد داشته باشید، قیمت کمتر به معنای کیفیت پایین نیست. بیایید با نایلون شروع کنیم: این گزینه محبوب ترین الیاف مصنوعی و ارزان است . براق است اما خاصیت رنگپذیری بسیار پایینی دارد اما دلیل محبوبیت ان ظاهر فریبنده آن است. فرش های بافته شده با الیاف نایلونی مناسب برایی جاهای کم رفت و امد و درحقیقت جنبه تزئینی دارد اما متاسفانه به دلیل ظاهر فریبنده آن اغلب به اشتباه خریداری میشود . اگر مشتری این گونه فرشها دقت و شناخت لازم را نداشته باشد ممکن است بسیار گران تر از ارزش واقعی آن بپردازد. از مزیت دیگرفرش های نایلونی میتوان به بدون پرز بودن ان اشاره کرد .

پلی استر :

این نوع از فرش ها  میتواند با مدرن ترین نوع بافت هم بافته شود و تراکم و ظرافت بالایی هم داشته باشد اما به دلیل خاصیت الیاف پلی استر هرگز نمیتواند دوام و عمر کافی داشته باشد . از مزایای فرش های پلی استر فقط میتوان به بدون پرز دهی بودن آن اشاره کرد اما از معایب آن کوبیدگی الیاف و مات شدن فرش در 2 سال اول استفاده اشاره کرد . مناسبت این نوع از فرش ها فقط برای افرادی که که از سر اجبار و حساسیت به پرز فرش های با کیفیت باشد.

 

فرش های با دوام را انتخاب کنید.

شما میخواهید فرش شما بدون توجه به اینکه چقدر میخواهد برای آن هزینه کنید دوام بیاورد . اکریلیک بهترین گزینه برای شماست فقط کافی است با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید تراکم مناسب را انتخاب کنید . یک فرش ماشینی اکریلیک با تراکم پایین نیز میتواند دقیقا به مانند ریز بافت ترین فرش اکریلیک دوام و  ماندگاری داشته باشد . از مزایای فرش های این جنس اگر بخواهیم بگوییم . انعطاف پذیری بسیار بالا ، عدم تغییر رنگ در شستشوهای مکرر مقاوت در برابر حرارت و درنوعی از آنها انتی باکتریال بودن اشاره کرد .

4. از زیر انداز برای زیر فرش استفاده کنید

صرفه جویی در هزینه با انتخاب گزینه های الیاف ارزان تر یا تغییر کیفیت فرش بر اساس فضایی که فرش می کنید عالی است. اما یکی از قسمت هایی که ممکن است نخواهید از آن صرفه جویی کنید، زیرانداز است که می تواند به ماندگاری فرش شما کمک کند. زیرانداز که به میتواند موکت نیز باشد به محافظت از فرش شما در برابر پیری زودرس کمک می کند و به راحتی می افزاید. بنابراین می توانید از زیر موکت زیر فرش استفاده کنید تا از فرش ارزان قیمت خود بهره بیشتری ببرید.

 

5. گزینه های موجود در بازار را انتخاب کنید

انتخاب فرش ته انباری  با ایراد جزئی یکی دیگر از راه های هوشمندانه برای خرید فرش و چسبیدن با بودجه محدودتر است. اغلب، خرده فروشان فرش های ایراد دار را با  نرخ تخفیفی خرید می کنند. این به شما در کم کردن هزینه کمک میکند . یک نقطه  ضعف این است که گزینه های شما ممکن است خیلی محدودتر از سفارشات سفارشی باشد. اما این صرفه جویی می تواند ارزش فداکاری برای یک رنگ یا سبک خاص را داشته باشد. همچنین، هنگام فرش کردن فضای کوچک‌تر، در مورد گزینه‌های باقی‌مانده خرده‌فروش بپرسید.

 

 

6. فروشنده فرش خود را با دقت انتخاب کنید

فروشندگان فرش زیادی وجود دارند که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. بنابراین چگونه می دانید که چگونه یکی را از دیگری انتخاب کنید؟ آیا گران ترین فروشگاه با پر زرق و برق ترین فرش را ارائه می دهد از فروشگاهی که ارزان ترین فرش را دارد؟ مهم است که فروشنده فرش خود را با دقت انتخاب کنید زیرا فرش صرف نظر از بودجه شما یک سرمایه گذاری است.

 

فروشنده فرشی که انتخاب می کنید باید معتبر باشد و خدمات کاملی را ارائه دهد. آنها نه تنها باید قیمت منصفانه، بلکه خدمات استثنایی به مشتریان ارائه دهند. وقتی شرکت فرشی مانند فرش کاشان را انتخاب می‌کنید، کل بسته خدمات را دریافت خواهید کرد. قیمت‌های بی‌نظیر، انتخاب کیفیت، و خدمات عالی به مشتریان.

 

ما می‌توانیم فرش‌هایی با کیفیت بالا و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه کنیم، زیرا فرش‌های مجلل و های کلاس را با قیمت عمده فرش ارائه میکنیم . نگران نباشید، هرگز قیمت پایین تر نسبت به فروشگاه بر دوام  یا کیفیت فرش تاثیری نخواهد داشت. این فقط به این معنی است که بدون پرداخت هزینه های بالا کیفیت بالایی دریافت می کنید چون بی واسطه خرید می کنید.

 

وقتی به دنبال بهترین مکان ها برای خرید فرش هستید، گزینه های زیادی دارید. اما زمانی که می خواهید فرش باکیفیت با قیمت عالی به همراه خدمات استثنایی داشته باشید ، از سایت کارخانه دیدن کنید. در فرش کاشان، ما سخت کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما همیشه یک انتخاب عالی با قیمت‌های مقرون به صرفه دارید . این اصلی ترین تفاوت کارخانه فرش کاشان با فروشگاه های فرش است. امروز مشاوره خود را برنامه ریزی کنید .۰۳۱۵۵۶۸۱۲۶۲

سوالات متداول

تلاش کرده ایم که انتخاب و خرید فرش از کارخانه در وب سایت کارخانه فرش کاشان به آسانی صورت پذیرد، بدین منظور در این وب سایت امکان دسترسی بدون پیچیدگی به تمامی محصولات فراهم شده است .تصاویر فرش ها بدون ویرایش اضافی، و کاملا طبیعی می باشد. خرید مستقیم فرش با پرداخت بیعانه و پرداخت مبلغ پس از تحویل از دیگر ویژگی های سیستم فروش اینترنتی فرش در این سامانه است.
بهترین فرش های ماشینی را از باب تراکم و شانه برسی نمیکنند . فرش خوب فرشی است با استفاده از بهترین نوع الیاف 100 درصد اکریلیک در نخ خاب و همچنین با استفاده از ماشین آلات پیشرفته در نوع خود تولید شود. امروزه بهترین نوع سیستم بافت در فرش های ماشینی مربوط به وندویل بلژیک و پس از آن شونهر آلمان است.
فرش های ماشینی از ترکیب تعداد زیادی گره به صورت طولی با عنوان تراکم و همینطور تعداد زیادی گره در عرض با عنوان شانه بافته می شوند .هر رج از گره ها با پوشش نخ پود به رج بعدی منتقل می شود که هر نخ پود عنوان شانه و هر رج شامل هزاران گره تراکم نامیده می شود.تعداد گره ها در فرش ماشینی نشان گر میزان ریز بافتی در فرش است.
Captcha

آمارگیر وبلاگ